Goed getrainde, ervaren en altijd waakzame beveiligingsspecialisten die dag en nacht waken over wat u dierbaar is. Die bij onraad direct in actie komen en zorgen dat eventuele schade tot een minimum beperkt blijft. Daarbij gaat het niet alleen om inbraak. Want wie reageert op uw brandmelder als er niemand is? En wie redt uw diepvriesvoorraad als de stroom ’s nachts uitvalt? Samen met u regelt uw contactpersoon van NVD oplossingen voor elk denkbaar scenario, zodat er snel en adequaat gereageerd kan worden als de situatie daarom vraagt. Zo zorgen wij ervoor dat schade beperkt of zelfs voorkomen wordt en dat eventueel direct herstel wordt geregeld. En dat 24 uur per dag 7 dagen in de week. Een veilig gevoel!
Hoe ziet de alarm- en servicecentrale er uit?
De alarm- en servicecentrale is het hart van ons bedrijf waar meer dan 300 duizend meldingen per dag worden verwerkt. Alles voldoet aan de strenge eisen van het ministerie van Justitie & Veiligheid en is gecertificeerd door Kiwa. 24 uur per dag en 7 dagen in de week zitten hier goed opgeleide en streng geselecteerde professionals die adequaat op basis van het met u afgesproken protocol actie ondernemen als er meldingen van uw alarm- of camerasysteem binnenkomen. Zo nodig zijn er directe lijnen met brandweer en politie, maar ook onze surveillancediensten zijn altijd in de buurt. En hebt u een keer een ongerust gevoel, dan staan onze vriendelijke centralisten van de alarm- en servicecentrale altijd klaar om assistentie te regelen.
Is zo’n alarm- en servicecentrale wel nodig?
Sommige mensen kiezen ervoor alarmmeldingen op de eigen telefoon te ontvangen. Erg handig als u op vakantie in het buitenland bent. Hoe gaat u dan hulp regelen? Maar ook als u gewoon in Nederland bent, kan het een uitdaging zijn om direct en adequaat te reageren op een melding dat er bij u wordt ingebroken of dat er brand is. Voor onze centralisten is dat dagelijkse routine en zij zijn dag en nacht in de hoogste staat van paraatheid. Daarnaast kan de alarm- en servicecentrale op afstand uw bedrijf waarnemen. Een storingsmonteur kan ’s nachts worden begeleid, uw parkeergarage kan op afstand worden beheerd en uw bedrijf kan dag en nacht telefonisch bereikbaar zijn.
Hoe kunnen wij u helpen?
Als centralisten van onze alarmcentrale via uw camera’s een misdrijf waarnemen, kunnen zij de beelden direct doorsturen naar de politie, die er met de hoogste prioriteit op reageert.
Bij diefstal van uw auto kunnen onze centralisten deze nauwkeurig volgen. Gelijktijdig wordt samen met de politie een fuik opgezet om uw auto veilig tot stilstand te dwingen en de dieven aan te houden.
Onze centralisten kunnen bij alarm beelden van de situatie bekijken, maar ook een preventieve surveillance uitvoeren. Bijvoorbeeld als u na lang overwerk uw pand veilig wilt verlaten.